#sezongrillowy Czy dbając o zdrowe odżywianie musisz zrezygnować ze spotkań towarzyskich (w tym grilla ze znajomymi) lub podczas nich pić tylko wodę (koniecznie niegazowaną)? Absolutnie nie! Pamiętaj, ze kluczem do sukcesu w tej kwestii jest zdrowy rozsądek! Wiadomo, ze trzy duże karkówki z sosem na majonezie nie przyczynią się do utrzymania zdrowej sylwetki, ale tak naprawdę możesz na spokojnie zjeść wszystko-byle z umiarem! Najlepiej przygotować sobie dania ze zdrowych składników i mieć je na wyciągnięcie ręki świetna opcja to szaszłyki warzywne (lub warzywno-mięsne), pieczone kolby kukurydzy, zawijasy szparagowe lub rożnego typu sałatki ️ takich specjałów pozazdroszczą Ci wszyscy znajomi- dlatego warto przygotować ich więcej!Jak przygotować szaszłyki ze zdjęcia? Umyj i pokrój warzywa. Do miski wlej olej, dopraw go solą, pieprzem i ulubionymi ziołami. Wrzuć do tej miski warzywa i wszystko dokładnie wymieszaj, następnie nadziej na patyczki do szaszłyków. Wrzuć na grill i gotowe!PS Pamiętaj, ze kalorie lepiej zjeść niż wypić- dlatego uważaj na to, żeby nie przesadzić z kolorowymi napojami i alkoholem A jak Ty radzisz sobie z sezonem grillowym? Napisz w komentarzu!!! #dietetyk #dietymedyczne #dietabezdiety #dietetykgłogów #zdrowoismacznie #zdrowoikolorowo #grill #grilltime #vegan #veganfood #veganfoodshare #vegetarian #vegetables #vegangrill #sezongrillowy #dietetykonline #glutenfree #easydinner #easysupper #pomyslnakolacje #pomidory #tomatoes #papryka #paprica #szparagi #asparagus #pieczarki #mushrooms #jedzzdrowo #jedzzdrowoikolorowo
27 maja 2020
Czy masz jakieś doświadczenia we współpracy z dietetykiem? Dzisiaj pierwsza infografika na tym profilu :) poza tym, że jestem dietetykiem, pracuję również jako nauczyciel akademicki. Jeszcze nie zdążyłam się porządnie stęsknić za studentami, a już postanowiłam się tu trochę powymądrzać Czy mają rację ci wszyscy ludzie, którzy są przekonani, że „tylko dieta X jest skuteczna, każdy ją powinien stosować”? Nie sądzę! Pamiętaj! Każdy jest inny i ma inne potrzeby! A dietetyka jest taką wdzięczną dziedziną, w której o wszystkim możemy powiedzieć: „To zależy” ️ Czy zatem warto korzystać popularnych diet internetowych, jeśli na coś chorujesz? Najczęściej nie warto, ponieważ w wielu chorobach musimy modyfikować zawartość różnych składników. To, co dla jednej osoby jest korzystne, innemu może zaszkodzić. Tutaj niestety nic nie jest czarno-białe.No i oczywiście jeśli uznasz, że nie ogarniesz tej diety samodzielnie, to wybierając się do dietetyka sprawdź, czy dana osoba rzeczywiście nim jest, czy tylko się tak tytułuje. Dietetyk to osoba po studiach wyższych- co najmniej licencjacie, a nie po kursie czy szkole podyplomowej. Trener to tez nie dietetyk (chociaż tacy tez bywają oczywiście). Dietetyk to osoba, która ma wiedzę na temat anatomii, biochemii czy fizjologii organizmu ludzkiego zdobytą na studiach i nigdy nie proponuje cudownych metod na szybkie chudnięcie. Tak ja to widzę ️️️️️ #dietetyk #dietymedyczne #dietetykgłogów #dietetykonline #dietetykkliniczny #infografikadietetyczna #infografika #infografikadietetyka #dietetycznaściąga #dietetycznarzeczywistość #dietetykzpapierem #dietetykpostudiach #każdyjestinny #dieta #planzywienia
29 maja 2020
Show all

Czy sałatka jest dobrym pomysłem na posiłek? Jasne!Tylko jak zrobić, żeby za chwilę nie czuć głodu? To jest doskonale pytanie!Otóż same warzywa nie nasycą Cię na długo, musisz je odpowiednio skomponować z innymi składnikami. Jednak wystarczy, ze dodasz białko i tłuszcz, a posiłek warzywny będzie duuuużo bardziej sycący 🍽W przypadku mojego lunchboxa tłuszczem była oliwa, pestki słonecznika i jajko (głównie jego żółtko), zaś białkiem ser mozzarella z kulki (pół kulki) i jajko (ile funkcji ma to jajko, szok! ) Jak to przyrządzić? Wrzuć mnóstwo ulubionych warzyw, dorzuć dobrej jakości białko (strączki, mięso, rybę, jaja, nabiał) i dodaj trochę tłuszczu (oleje roślinne, nasiona itp.) Możesz użyć tego, co zostanie Ci z obiadu 🥗🥗🥗 Pamiętaj, że warto zadbać o dobre odżywianie w pracy- dzięki odpowiedniemu odżywieniu poprawia się nasza produktywność! Napisz w komentarzu, jak radzisz sobie z posiłkami w ciągu dnia- czy zabierasz je z domu, czy może cały dzień głodujesz?#dietymedyczne #dietetykonline #dieta #diet #dietetyk #dietetician #lunch #drugiesniadanie #cozabracdopracy #healthylunchbox #vegetarian #vegetarianlunchbox #wegetariańskieprzepisy #warzywa #foodporn #dietabezdiety #smacznieizdrowo #smaczneśniadanie #smacznakolacja #glutenfreelunchbox #glutenfreelunch #greenapples

Czy sałatka jest dobrym pomysłem na posiłek? Jasne!Tylko jak zrobić, żeby za chwilę nie czuć głodu? To jest doskonale pytanie!Otóż same warzywa nie nasycą Cię na długo, musisz je odpowiednio skomponować z innymi składnikami. Jednak wystarczy, ze dodasz białko i tłuszcz, a posiłek warzywny będzie duuuużo bardziej sycący 🍽W przypadku mojego lunchboxa tłuszczem była oliwa, pestki słonecznika i jajko (głównie jego żółtko), zaś białkiem ser mozzarella z kulki (pół kulki) i jajko (ile funkcji ma to jajko, szok! ) Jak to przyrządzić? Wrzuć mnóstwo ulubionych warzyw, dorzuć dobrej jakości białko (strączki, mięso, rybę, jaja, nabiał) i dodaj trochę tłuszczu (oleje roślinne, nasiona itp.) Możesz użyć tego, co zostanie Ci z obiadu 🥗🥗🥗 Pamiętaj, że warto zadbać o dobre odżywianie w pracy- dzięki odpowiedniemu odżywieniu poprawia się nasza produktywność!  Napisz w komentarzu, jak radzisz sobie z posiłkami w ciągu dnia- czy zabierasz je z domu, czy może cały dzień głodujesz?#dietymedyczne #dietetykonline #dieta #diet #dietetyk #dietetician #lunch #drugiesniadanie #cozabracdopracy #healthylunchbox #vegetarian #vegetarianlunchbox #wegetariańskieprzepisy #warzywa #foodporn #dietabezdiety #smacznieizdrowo #smaczneśniadanie #smacznakolacja #glutenfreelunchbox #glutenfreelunch #greenapples

Komentarze są wyłączone.