Obiecuję, to już ostatni spam z urlopu! Dzisiaj Dzień Mamy, a ja właśnie sobie uświadomiłam, ze nie mam z moją najukochańszą mamą żadnego normalnego zdjęcia🧑🏼‍🦰🧑🏼‍🦰Trzeba będzie to zmienić 🥰Mamo, dziękuję Ci za wszystko. Szczególnie za to jak bardzo dbałaś o to, żebyśmy wszyscy uwielbiali przyjeżdżać do naszego Hardkorowego Kąpławkowego domu rodzinnego i darzyli się szacunkiem, oddaniem i miłością 😀 wychowanie czterech takich charakterków to na pewno było nie lada wyzwanie #dzienmamy #dzienmatki #nofilter #prywatnie #mamnajlepszamamenaswiecie #sailing #masuria #mazurycudnatury #dietetyk
26 maja 2020
Czy sałatka jest dobrym pomysłem na posiłek? Jasne!Tylko jak zrobić, żeby za chwilę nie czuć głodu? To jest doskonale pytanie!Otóż same warzywa nie nasycą Cię na długo, musisz je odpowiednio skomponować z innymi składnikami. Jednak wystarczy, ze dodasz białko i tłuszcz, a posiłek warzywny będzie duuuużo bardziej sycący 🍽W przypadku mojego lunchboxa tłuszczem była oliwa, pestki słonecznika i jajko (głównie jego żółtko), zaś białkiem ser mozzarella z kulki (pół kulki) i jajko (ile funkcji ma to jajko, szok! ) Jak to przyrządzić? Wrzuć mnóstwo ulubionych warzyw, dorzuć dobrej jakości białko (strączki, mięso, rybę, jaja, nabiał) i dodaj trochę tłuszczu (oleje roślinne, nasiona itp.) Możesz użyć tego, co zostanie Ci z obiadu 🥗🥗🥗 Pamiętaj, że warto zadbać o dobre odżywianie w pracy- dzięki odpowiedniemu odżywieniu poprawia się nasza produktywność! Napisz w komentarzu, jak radzisz sobie z posiłkami w ciągu dnia- czy zabierasz je z domu, czy może cały dzień głodujesz?#dietymedyczne #dietetykonline #dieta #diet #dietetyk #dietetician #lunch #drugiesniadanie #cozabracdopracy #healthylunchbox #vegetarian #vegetarianlunchbox #wegetariańskieprzepisy #warzywa #foodporn #dietabezdiety #smacznieizdrowo #smaczneśniadanie #smacznakolacja #glutenfreelunchbox #glutenfreelunch #greenapples
28 maja 2020
Show all

#sezongrillowy Czy dbając o zdrowe odżywianie musisz zrezygnować ze spotkań towarzyskich (w tym grilla ze znajomymi) lub podczas nich pić tylko wodę (koniecznie niegazowaną)? Absolutnie nie! Pamiętaj, ze kluczem do sukcesu w tej kwestii jest zdrowy rozsądek! Wiadomo, ze trzy duże karkówki z sosem na majonezie nie przyczynią się do utrzymania zdrowej sylwetki, ale tak naprawdę możesz na spokojnie zjeść wszystko-byle z umiarem! Najlepiej przygotować sobie dania ze zdrowych składników i mieć je na wyciągnięcie ręki świetna opcja to szaszłyki warzywne (lub warzywno-mięsne), pieczone kolby kukurydzy, zawijasy szparagowe lub rożnego typu sałatki ️ takich specjałów pozazdroszczą Ci wszyscy znajomi- dlatego warto przygotować ich więcej!Jak przygotować szaszłyki ze zdjęcia? Umyj i pokrój warzywa. Do miski wlej olej, dopraw go solą, pieprzem i ulubionymi ziołami. Wrzuć do tej miski warzywa i wszystko dokładnie wymieszaj, następnie nadziej na patyczki do szaszłyków. Wrzuć na grill i gotowe!PS Pamiętaj, ze kalorie lepiej zjeść niż wypić- dlatego uważaj na to, żeby nie przesadzić z kolorowymi napojami i alkoholem A jak Ty radzisz sobie z sezonem grillowym? Napisz w komentarzu!!! #dietetyk #dietymedyczne #dietabezdiety #dietetykgłogów #zdrowoismacznie #zdrowoikolorowo #grill #grilltime #vegan #veganfood #veganfoodshare #vegetarian #vegetables #vegangrill #sezongrillowy #dietetykonline #glutenfree #easydinner #easysupper #pomyslnakolacje #pomidory #tomatoes #papryka #paprica #szparagi #asparagus #pieczarki #mushrooms #jedzzdrowo #jedzzdrowoikolorowo

#sezongrillowy Czy dbając o zdrowe odżywianie musisz zrezygnować ze spotkań towarzyskich (w tym grilla ze znajomymi) lub podczas nich pić tylko wodę (koniecznie niegazowaną)? Absolutnie nie! Pamiętaj, ze kluczem do sukcesu w tej kwestii jest zdrowy rozsądek! Wiadomo, ze trzy duże karkówki z sosem na majonezie nie przyczynią się do utrzymania zdrowej sylwetki, ale tak naprawdę możesz na spokojnie zjeść wszystko-byle z umiarem! Najlepiej przygotować sobie dania ze zdrowych składników i mieć je na wyciągnięcie ręki  świetna opcja to szaszłyki warzywne (lub warzywno-mięsne), pieczone kolby kukurydzy, zawijasy szparagowe lub rożnego typu sałatki ️ takich specjałów pozazdroszczą Ci wszyscy znajomi- dlatego warto przygotować ich więcej!Jak przygotować szaszłyki ze zdjęcia? Umyj i pokrój warzywa. Do miski wlej olej, dopraw go solą, pieprzem i ulubionymi ziołami. Wrzuć do tej miski warzywa i wszystko dokładnie wymieszaj, następnie nadziej na patyczki do szaszłyków. Wrzuć na grill i gotowe!PS Pamiętaj, ze kalorie lepiej zjeść niż wypić- dlatego uważaj na to, żeby nie przesadzić z kolorowymi napojami i alkoholem A jak Ty radzisz sobie z sezonem grillowym? Napisz w komentarzu!!! #dietetyk #dietymedyczne #dietabezdiety #dietetykgłogów #zdrowoismacznie #zdrowoikolorowo #grill #grilltime #vegan #veganfood #veganfoodshare #vegetarian #vegetables #vegangrill #sezongrillowy #dietetykonline #glutenfree #easydinner #easysupper #pomyslnakolacje #pomidory #tomatoes #papryka #paprica #szparagi #asparagus #pieczarki #mushrooms #jedzzdrowo #jedzzdrowoikolorowo

Komentarze są wyłączone.